Cognitive classroom learning (Record no. 12931)

000 -ლიდერი
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი 01113nam a22003377a 4500
001 - საკონტროლო ნომერი
საკონტროლო ველი 1460531
003 - საკონტროლო ნომრის იდენტიფიკატორი
საკონტროლო ველი tsmu
005 - ბოლო ოპერაციის თარიღი და დრო
საკონტროლო ველი 20220223143745.0
008 - ფიქსირებული სიგრძის მონაცემთა ელემენტები - ზოგადი ინფორმაცია
ფიქსირებული სიგრძის საკონტროლო ველი 860325s1986 flua b 001 0 eng
010 ## - კონგრესის ბიბლიოთეკის საკონტროლო ნომერი
LC საკონტროლო ნომერი 86007914
020 ## - წიგნის საერთაშორისო სტანდარტული ნომერი
International Standard Book Number 0125542526 (alk. paper)
020 ## - წიგნის საერთაშორისო სტანდარტული ნომერი
International Standard Book Number 0125542534 (pbk. : alk. paper)
040 ## - კატალოგიზაციის წყარო
Original cataloging agency DLC
Transcribing agency DLC
Modifying agency DLC
Language of cataloging eng
041 ## - ენის კოდი
Language code of text/sound track or separate title eng
050 00 - კონგრესის ბიბლიოთეკის შიფრი
Classification number BF
Item number .C64 1986
080 ## - უნივერსალური ათობითი კლასიფიკაციის ინდექსი
Universal Decimal Classification number 15
Item number C-67
082 00 - დუის ათობითი კლასიფიკაციის ინდექსი
Classification number 370.15/23
Edition number 19
245 00 - ცნობა სათაურის შესახებ
Title Cognitive classroom learning
Remainder of title : understanding, thinking, and problem solving /
Statement of responsibility, etc / [ed. by] Gary D. Phye, Thomas Andre.
260 ## - გამოქვეყნების, გავრცელების, და სხვა. ცნობები
Place of publication, distribution, etc Orlando :
Name of publisher, distributor, etc Academic Press,
Date of publication, distribution, etc 1986.
300 ## - ფიზიკური მახასიათებლები
Pages: xi, 320 p. :
Other physical details ill. ;
Dimensions 24 cm.
440 #0 - სერიის ცნობა / დამატებულია ჩანაწერი - სათაური
Title Educational psychology
504 ## - BIBLIOGRAPHY, ETC. NOTE
Bibliography, etc Includes bibliographies and index.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Learning.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Cognition in children.
650 #0 - SUBJECT ADDED ENTRY--TOPICAL TERM
Topical term or geographic name as entry element Memory in children.
653 ## - INDEX TERM--UNCONTROLLED
Uncontrolled term სწავლება
-- შემეცნება ბავშვებში
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Phye, Gary D.
Relator term editor
700 1# - ADDED ENTRY--PERSONAL NAME
Personal name Andre, Thomas.
9 (RLIN) 159
Relator term editor
906 ## - LOCAL DATA ELEMENT F, LDF (RLIN)
a 7
b cbc
c orignew
d 1
e ocip
f 19
g y-gencatlg
942 ## - ADDED ENTRY ELEMENTS (KOHA)
Source of classification or shelving scheme
Koha item type წიგნი
Holdings
ჩამოწერის სტატუსი დაკარგული ეგზემპლარის სტატუსი კლასიფიკაციის წყარო ან თაროზე გაწყობის სქემა დაზიანების სტატუსი არ გაიცემა მუდმივი მდებარეობა (დაცვის ადგილი) ამჟამინდელი ადგილსამყოფელი შეძენის თარიღი ინვენტარის ნომერი სრული შენახვის შიფრი შტრიხკოდი ბოლო ოპერაციის თარიღი ფასის ძალაში შესვლის თარიღი ეგზემპლარის სახეობა თაროზე განთავსების ადგილი
          ძირითადი ფონდი უცხოური ლიტერატურის სამკითხველო დარბაზი 2019-10-17 2151 15 C-67 2151 2019-10-17 2019-10-17 წიგნი უცხოური წიგნების სამკითხველო დარბაზი