კოტლერი, ფილიპ
მარკეტინგის საფუძვლები ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი; [რედაქტორები: ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე] - 14-ე გამოცემა. [სახელმძღვანელო] - თბილისი: [ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა], 2015 - 746 გვ.: ცხ., სურ.
9789941233524
მარკეტინგი
339.138 / კ-79
მარკეტინგის საფუძვლები ფილიპ კოტლერი, გარი არმსტრონგი; [რედაქტორები: ნინო ილაშვილი, ელენე ჩაბრაძე] - 14-ე გამოცემა. [სახელმძღვანელო] - თბილისი: [ბაკურ სულაკაურის გამ-ბა], 2015 - 746 გვ.: ცხ., სურ.
9789941233524
მარკეტინგი
339.138 / კ-79