ჭანტურია, ზინაიდა (ტატა)

სალექციო მასალა ფარმაციის მარკეტინგი და ფარმაციის ბაზარი - თბილისი 2019 - 69 გვ.

ფარმაცევტული მარკეტინგის თეორიული საფუძვლები.
ფარმაცევტული მარკეტინგის თანამედროვე კონცეფცია.
ფარმაცევტული ბაზარი და მისი სამრეწველო მახასიათებლები
მარკეტინგის საბაზისო კატეგორიები:
საჭიროებები ( Needs), მოთხოვნილებები ( Wants),
მოთხოვნა ( Demand);
მოთხოვნა ფარმაცევტულ ბაზარზე
მოთხოვნის თავისებურებები
ფარმაცევტულ ბაზარზე
ფარმაცევტულ პროდუქტზე მოთხოვნის
შესწავლის ძირითადი მიმართულებები და მარკეტიგული მეთოდები
მოთხოვნის სიდიდეზე მოქმედი ფაქტორებისა და დონის განსაზღვრა კოლერაციის კოეფიციენტის საშუალებით.


ფარმაციის მენეჯმენტი-- ფარმაცევტული მარკეტინგის თანამედროვე კონცეფცია.
ფარმაცევტული მარკეტინგის თეორიული საფუძვლები.--ფარმაცევტული ბაზარი